El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
La consellera d'Hisenda considera injusta aquesta retallada perquè, diu, castiga els ciutadans de les Illes.
El Govern balear rebutja la retallada de finançament de l’Estat en 67 milions d’euros. La pròrroga dels pressupostos generals de l’Estat a causa de la manca d’acord polític al Congrés ha provocat que es redueixin les assignacions autonòmiques i que Balears rebi 67 milions d’euros menys dels 1.779 que el Ministeri comunicà el mes de juliol. Uns diners que la conselleria ja havia inclòs als pressupostos de la comunitat per a enguany.
El ministeri, però, sí que manté la previsió de 778 milions d’euros corresponents a la liquidació del pressupost del 2016.D’aquesta manera, la previsió de recursos del sistema de finançament a rebre per part de les Illes Balears el 2018 passa a ser de 2.490 milions, una reducció del 2,6 % respecte als 2.558 milions de juliol.
La consellera d’Hisenda i Administracions Públiques, Catalina Cladera, considera injusta aquesta retallada perquè, diu, castiga els ciutadans de les Illes. Cladera també ha dit que és necessària una reforma urgent del model de finançament autonòmic per obtenir una major autonomia fiscal i reduir la dependència financera amb el Govern de l’Estat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta