Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

Els tècnics de Salut i els de Medi Ambient han reconegut que potser no es varen explicar bé
Operadors de televisió es protegeixen amb mascaretes a les proximitats del vessament de Zaldibar (Biscaia) EFE/Juan Herrero
13El Govern basc assegura que l’exposició a furans i dioxines per l’abocador de Zaldibar no afecta la salut. Així ho han anunciat responsables del Laboratori de Salut Pública del País Basc.
Tant els tècnics de Salut com els de Medi Ambient han reconegut que potser no es va explicar bé, en un primer moment, la situació mediambietal ja que no es disposava de dades de tots els contaminants. Ara fa 10 dies que es va incendiar l’abocador. Encara se cerquen els dos treballadors desapareguts entre les tones d’enderrocs. També es continua fent feina per sufocar el foc.
Manifestacions contra el govern basc pel desastre de l’abocador de Zaldibar
El Govern basc reforça la vigilància sobre la qualitat de l’aire a Zaldíbar i els voltants
El Govern basc reforça la vigilància sobre la qualitat de l’aire a Zaldíbar i els voltants
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys