Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

Aquests dies ha acabat sense èxit la recerca a la darrera "zona calenta" que quedava per rastrejar
El Govern basc ha donat per finalitzades les tasques de recerca del treballador de l’abocador de Zaldibar, Joaquín Beltrán, sense que s’hagi pogut trobar el seu cos. Beltrán va quedar soterrat després d’una esllavissada ocorreguda el febrer de l’any passat, en la qual també va morir el seu company Alberto Sololuze, les restes del qual sí que van ser recuperades el mes d’agost passat.
Aquests dies ha acabat sense èxit la recerca a la darrera “zona calenta” que quedava per rastrejar i l’executiu basc ha optat per donar per conclosos els treballs de localització.
L’ajuntament de Zaldibar ha demanat al Govern Basc que reconsideri la decisió i continuï buscant Beltrán si existeix “una mínima possibilitat” de trobar-lo i “fins a esgotar totes les possibilitats”.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061