Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

La gestora Allsure Ltd. incitava els viatgers a inventar-se malalties per obtenir indemnitzacions dels hotels
El Govern britànic ha ordenat el tancament d’una empresa dedicada a gestionar reclamacions de turistes per suposades intoxicacions alimentàries. El Regulador de Gestió de Reclamacions del Regne Unit ha retirat la llicència a l’empresa Allsure Ltd. per incitar els turistes a inventar-se malalties per obtenir indemnitzacions durant les seves vacances, i cobrar-ne un percentatge.
L’any 2016, aquestes denúncies fraudulentes varen causar unes pèrdues de 60 milions als hotelers de Mallorca, segons la Federació Hotelera de l’illa. Londres ha anunciat un control més sever de les reclamacions per acabar amb les pràctiques fraudulentes.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys