Segons han publicat alguns mitjans locals, la prohibició de viatjar es podria allargar fins a finals de juny
Encara no està clar si els britànics podran viatjar pròximament cap a les Balears. El primer ministre, Boris Johnson, ha assegurat aquest dimarts horabaixa que en les pròximes dues setmanes prendran una decisió sobre les vacances a l’estranger, que s’havien de permetre a partir de dia 17 de maig.
Segons han publicat alguns mitjans locals, la prohibició de viatjar es podria allargar fins a finals de juny, per evitar una nova onada de contagis. El que és segur és que partir de dilluns, els que infringeixin la norma s’enfrontaran a multes de gairebé 6.000 euros.
Aquest dimarts, per cert, es compleix un any del primer confinament al país i ho han commemorat amb un minut de silenci.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears