Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
Són 120 milions més que la xifra de doblers que el Partit Popular assegurava que havia tancat amb l'anterior Govern de Mariano Rajoy
Per primera vegada la consellera d’Hisenda, Catalina Cladera, ha posat xifres al Règim Especial que està a punt de tancar amb el Govern central. La titular d’Hisenda quantifica que el règim fiscal per a les empreses tingui un impacte econòmic de 270 milions d’euros. Les mesures de transport, en les quals s’inclou el 75 per cent del descompte de resident, representin uns 70 milions. Pel que fa al Fons d’Insularitat, Cladera calcula que sigui d’uns 150 milions d’euros a l’any. La seva dotació s’establirà segons la diferència entre la mitjana d’inversió de l’Estat a les comunitats i la inversió directa a les Balears.
Les negociacions de les bonificacions del transport de mercaderies continuen enlaire. Cladera considera que el principi d’acord és una fita històrica i demana unitat a les forces polítiques per aconseguir el nou Règim Especial.
Pel que fa als terminis, Cladera preveu reunir-se amb la Ministra d’Hisenda en dues setmanes, però amplia al primer semestre de l’any 2019 la seva entrada en vigor.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €