El Ministeri d’Educació ha anunciat aquest dijous un pla de reforç escolar en matemàtiques i comprensió lectora a batxillerat i formació professional. Un dels eixos centrals d’aquest programa és disminuir la ràtio d’alumnes per aula mitjançant el desdoblament de les classes a matemàtiques i comprensió lectora. Mentrestant, el programa de matemàtiques començaria a tercer de primària fins a batxillerat, incloent-hi els estudiants de formació professional bàsica. Les Balears han enviat una carta al Ministeri: demana explicacions i qui finançarà aquest reforç escolar.
Tot això, en un dia en què el conseller Antoni Vera ha participat en la Conferència General de Política Universitària, en què s’ha posat damunt la taula la creació d’un grup de treball per poder desplegar la llei orgànica del sistema universitari. Una llei que, segons Vera, hauria de ser finançada pel Govern central.
El cos, quasi momificat i encara per identificar, va ser localitzat a l'interior d'una caseta abandonada ubicada entre Can Picafort i Son Serra de Marina