Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Els sindicats de l'ensenyament públic a Balears qualifiquen la Llei Celaá com una normativa amb clarianes i ombres
El Govern central ha aprovat avui dos dels seus projectes més importants: la nova llei educativa i la llei integral contra les violències sexuals.
Aquesta darrera llei modificarà el Codi Penal amb la creació de nous delictes i acabant amb la distinció entre abús i violació gràcies a la introducció del consentiment, una de les principals reivindicacions del moviment feminista.
Per la seva banda, el Consell de ministres ha tornat a aprovar, per segona vegada, l’anomenada ‘Llei Celaá’, que no va arribar a tramitar-se la passada legislatura per l’avançament de les eleccions. Amb aquesta llei es derogarà la Lomce, promoguda per l’exministre José Ignacio Wert.
Els sindicats de l’ensenyament públic a Balears qualifiquen la Llei Celaá com una normativa amb clarianes i ombres. Mostren la seva satisfacció per la derogació de la Lomce, però esperen que durant la tramitació parlamentària de la nova llei s’esclareixin molts punts, com ara, el conegut com a ‘Mir educatiu’.
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols