Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

L'Open Arms sol·licita el desembarcament urgent dels 134 que encara du a bord per motius humanitaris.
Quatre persones han estat evacuades aquest matí de l’Open Arms. Se sumen a altres 5 que varen haver de ser evacuades anit passada del vaixell humanitari per motius mèdics. El vaixell segueix bloquejat davant l’illa de Lampedusa en espera que se li asigni un port on atracar. L’ONG ha sol·licitat que les 134 persones que encara hi ha a bord desembarquin urgentment per motius humanitaris.
Espanya i cinc països europeus més ultimen un acord per acollir-los. El govern central s’ha mostrat molt crític amb els missatges i la política del Ministre d’Interior italià.
La ministra de Defensa en funcions, Margarita Robles, no ha concretat quants acollirà Espanya, però ha destacat que és un país solidari i generós. Robles ha demanat la implicació d’Europa, sobretot amb polítiques més efectives.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13