Abascal carrega a Maó contra Pedro Sánchez
Ha fet el primer acte de precampanya de Vox a les Balears
L'Open Arms sol·licita el desembarcament urgent dels 134 que encara du a bord per motius humanitaris.
Quatre persones han estat evacuades aquest matí de l’Open Arms. Se sumen a altres 5 que varen haver de ser evacuades anit passada del vaixell humanitari per motius mèdics. El vaixell segueix bloquejat davant l’illa de Lampedusa en espera que se li asigni un port on atracar. L’ONG ha sol·licitat que les 134 persones que encara hi ha a bord desembarquin urgentment per motius humanitaris.
Espanya i cinc països europeus més ultimen un acord per acollir-los. El govern central s’ha mostrat molt crític amb els missatges i la política del Ministre d’Interior italià.
La ministra de Defensa en funcions, Margarita Robles, no ha concretat quants acollirà Espanya, però ha destacat que és un país solidari i generós. Robles ha demanat la implicació d’Europa, sobretot amb polítiques més efectives.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha fet el primer acte de precampanya de Vox a les Balears
Cada 15 dies es fa una degustació d'un vi dels cellers del poble
En el mercat de lloguer, Maó i Ciutadella són els dos municipis més barats