Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Són gairebé 3.000 persones mentre aquest dilluns han arribat els primers espanyols evacuats d'Ucraïna
El govern espanyol ha celebrat aquest dilluns la quarta reunió del Comitè de Situació per analitzar la guerra a Ucraïna i ha fet una crida als gairebé 3.000 espanyols que resideixen a Rússia a abandonar el país “de manera ràpida”.
Aquest dilluns, 106 espanyols evacuats d’Ucraïna han arribat des de Cracòvia a Madrid en un avió noliejat pel Govern de l’Estat. Varen haver de fugir a correcuita. Quan han arribat. han destacat la dificultat que varen tenir per arribar a la frontera amb Polònia.
L’ambaixadora a Kíev, Silvia Cortés, i el cònsol d’Espanya han quedat a Polònia per a continuar donant assistència al centenar d’espanyols que han decidit romandre a Ucraïna. Molts d’ells, amb doble nacionalitat o casats amb ciutadans ucraïnesos.
“Estan mobilitzades totes les ambaixades de tots els països fronterers especialment la de Polònia, que és on surten el major flux de refugiats, per ajudar en totes les tasques”, ha explicat el ministre d’Afers Exteriors, José Manuel Albares.
Uns quaranta ciutadans evacuats més també han decidit romandre a Polònia.
Més de mig milió de persones han fugit de la guerra a Ucraïna, segons l’ONU
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
S'hi ha duit a terme un simulacre i s'hi han fet obres de millora, limitades a aquest diumenge
La iniciativa forma part del projecte Descans Digital