Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
Divendres passat va enviar un requeriment a l'Executiu murcià instant a retirar-lo
El Govern central dóna un mes de termini al de Múrcia per “restaurar la legalitat” i retirar el “veto parental”, abans que l’Executiu recorri aquesta mesura als tribunals de Justícia.
El Govern va enviar divendres passat un requeriment a l’Executiu murcià per instar-lo a retirar una mesura que constitueix, diu, “una censura prèvia, que va fins i tot contra la llibertat de càtedra”.
La ministra d’Educació, Isabel Celáa, entén que el termini raonable per a prendre mesures addicionals com la via judicial és d’un mes.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT