Detenguda per matar una familiar a un domicili de Pere Garau
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Carmen Calvo critica que un ambaixador de la Santa Seu "no ha d'entrar en qüestions internes d'Espanya"
Nou episodi de tensió entre el govern espanyol i el Vaticà per l’exhumació de les restes de Francisco Franco. L’executiu en funcions ha anunciat que enviarà una queixa formal al Vaticà per les declaracions del nunci sobre l’exhumació del dictador.
En una entrevista, Renzo Fratini va assegurar que el govern de Pedro Sánchez estava ressuscitant Franco amb la seva intenció d’exhumar-lo. Explica que la Santa Seu ha tingut una posició neutral i assegura que darrere del projecte de l’executiu espanyol hi ha motius polítics i ideològics d’alguns que volen, diu, dividir de nou Espanya.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa
Els investigadors situen la casa de l'expresident del Govern espanyol com un nucli on es planificaven i dirigien les instruccions de més sensibilitat de la presumpta xarxa
Rodada en la seva major part a l'illa, el director, David Ilundain, confia que el públic quedi atrapat per aquest thriller que mescla cinema social i quinqui