Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'Executiu demana als ciutadans de les zones afectades que romanguin als seus domicilis
EFE/Ballesteros
12El ministre de Transports, José Luis Ábalos, ha demanat aquest dissabte als ciutadans que davant les grans nevades que està deixant en bona part del país la borrasca Filomena, el temporal més intens dels últims 50 anys, romanguin en els seus domicilis i evitin desplaçaments perquè “la situació és greu”, en declaracions recollides per l’agència EFE.
De moment, Filomena ha causat 3 morts: una a Madrid dues a Màlaga. Els equips d’emergències segueixen fent feina per salvar els conductors atrapats per la neu a Madrid. Anit passada varen poder alliberar-ne devers mil. Però encara n’hi ha que esperen.
Ábalos ha fet aquesta crida en roda de premsa en la Delegació del Govern a Madrid al costat del titular de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, qui ha demanat també a la població que no realitzin desplaçaments tret que siguin “inevitables” perquè després de les nevades arribaran les gelades i la situació es complicarà.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys