Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
La mobilitat entre comunitats estarà restringida excepte pels qui treballen o pels qui visitin familiars
El Govern Central no preveu, ara per ara, endurir les restriccions per les festes de Nadal. Així ho ha assenyalat el ministre de Sanitat, Salvador Illa, després del Consell Interterritorial del Sistema Nacional de Salut. Illa ha declarat que les mesures ja adoptades són dràstiques i que és més eficient complir-les bé que fer-les més restrictives.
Ha recordat també que la mobilitat entre comunitats autònomes estarà restringida, excepte pels qui treballen o pels qui visitin familiars. Per altra banda, el ministre ha anunciat que s’està analitzant la possibilitat de fer tests d’anticossos a les farmàcies.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció