El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
El PIB al primer trimestre de l'any creix només un 0,3%
El Govern central frena la previsió de creixement de l’economia per a enguany. En pronostica un 7%, i ara la rebaixa quasi tres punts, fins al 4,3%. El motiu, la guerra a Ucraïna i la situació d’incertesa que ha generat. Es pràcticament la mateixa previsió que havien fet diversos organismes internacionals. Tot i això, Nadia Calviño defensa que hi haurà un creixement fort i sostingut.
L’alentiment de l’economia ja es nota: en el primer trimestre de l’any, l’economia ha crescut només un 0,3%, ha dit avui l’INE, per la caiguda del consum motivat per l’alta inflació. És una davallada important respecte al trimestre anterior, del 2,2%.
La vicepresidenta destaca que la inversió i l’ocupació són els motors de la recuperació. En aquest escenari, l’ocupació creixerà un 3% al 2022, i la taxa de desocupació s’anirà reduint fins a estar per sota del 10 per cent al 2025. Calviño també ha destacat el bon comportament de sectors com el turisme.
D’altra banda, el Govern central manté la previsió del dèficit en el 5% enguany, tot i l’impacte de la guerra, gràcies a la bona marxa de la recaptació del 2021, quan el dèficit va tancar amb el 6,8 per cent del PIB.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals
El marit de la víctima i diversos testimonis varen evitar que una dona fos introduïda per força dins un vehicle