Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
L'executiu ha aprovat l'esborrany de Pressupostos 2019 abans d'enviar-lo a la Comissió Europea
El Govern central ha revisat a la baixa les seves previsions de creixement econòmic. Per al 2018, el creixement previst és del 2,6 % del PIB, una dècima percentual menys que en la darrera previsió. I per 2019, també es rebaixa una dècima fins al 2,3%. Aquestes previsions acompanyen l’esborrany de pressupostos que ha estat aprovat pel Consell de Ministres i que aquest mateix dilluns enviarà a la Comissió Europea per a la seva avaluació. L’esborrany inclou l’augment del dèficit previst enguany fins a l’1,8%, un augment de la despesa d’un 3,1% i 5.600 milions d’euros més de recaptació per les noves mesures fiscals.
Segons les xifres presentades per l’executiu, les comunitats autònomes i la Seguretat Social disposaran de 3.000 milions d’euros més per gastar si s’aprova l’esborrany de pressupostos de 2019.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Avui, ja recuperada i quinze anys després d'aquell procés que la va marcar de per vida, insisteix en la importància de la prevenció