Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
Lamenta les crítiques dels batles populars i planteja assumir els interessos que paguen els ajuntaments per tenir els seus romanents en el banc
El Govern central ha plantejat assumir els interessos que paguen els ajuntaments per tenir els seus romanents en el banc si els cedeixen a l’Estat en funció de l’acord al qual varen arribar amb la Federació de Municipis i Províncies.
L’acord continua tenint el rebuig frontal del conjunt de l’oposició. Els ajuntaments del PP ja han manifestat que no cediran els seus romanents al Govern i també els comuns i altres partits nacionalistes s’han pronunciat en aquest sentit.
Des de l’executiu lamenten les crítiques dels populars i recorden que els romanents dels ajuntaments es troben actualment congelats per una llei aprovada pel Partit Popular. El president Pedro Sánchez s’ha mostrat obert a seguir negociant amb els consistoris per a poder convalidar el decret llei amb l’acord en el Congrés dels Diputats.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears