Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Insta PP i Ciutadans que no bloquegin la formació de Govern, però tots mantenen les seves posicions
La vicepresidenta del Govern en funcions, Carmen Calvo, ho ha deixat clar en la roda de premsa posterior al Consell de Ministres. Un executiu de coalició amb Unides Podem ja no és una opció. “Ahir Unides Podem li va tallar el pas. Això és el que hi ha”, ha dit Calvo.
Podem insisteix què encara és possible un acord per un executiu de coalició, però el PSOE ja es gira cap al PP i Ciutadans per tal que no bloquegin la formació de govern.
El president del PP ja ha descartat l’abstenció del seu grup parlamentari en una hipotètica nova votació mentre el PSOE continuï pactant amb nacionalistes com Bildu. I Ciutadans també ha deixat clar que continuarà votant no a Pedro Sánchez. Els d’Albert Rivera insten el líder socialista que no perdi temps cercant el seu suport.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia