Tot a punt per a la Mallorca 312: a quines carreteres afectarà?
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Les relacions es van rompre quan Espanya va acollir el líder del Front Polisari i amb l'entrada massiva de migrants a Ceuta
110
Pedro Sánchez s’ha referit aquest dissabte a les paraules del rei del Marroc, Mohamed VI, donant per tancada la crisi diplomàtica amb Espanya. El president del govern central ha dit que Pedro Sánchez ha dit que el discurs és “una oportunitat per redefenir les relacions”.
Mohamed VI ha dit aquest divendres, en un discurs televisat, que desitja inaugurar una “etapa inèdita” amb les relacions entre els dos països. Unes relacions que, segons ha dit, “s’han de basar en la confiança i la transparència”. La crisi amb el Marroc s’obrí l’abril, quan Espanya va acollir el líder del Front Polisari, Brahim Gali. Un capítol al qual va seguir l’entrada massiva de migrants a Ceuta, davant la passivitat del govern marroquí.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La competició torna amb 8.500 ciclistes i un ampli dispositiu de talls de trànsit a tota l’illa
Només el 38% dels alumnes han anat aquest divendres a classe. Asseguren que no aturaran fins que Miquel Rodán deixi l’escola