Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

La mesura serà temporal i s'allargarà durant l'actual període d'encariment de la factura
El Govern espanyol preveu portar aquest dijous al Consell de Ministres la baixada de l’IVA de la llum al 10%, enfront del 21% actual, segons ha avançat la Cadena SER i que Unides Podem ja ha avançat que la mesura s’aprovarà. La idea és que sigui una mesura temporal, que s’allargui durant l’actual període d’encariment de la factura que, segons apunten diversos experts, s’allargarà almenys enguany.
La mesura s’ha discutit i aprovat aquest dilluns en la Comissió General de Secretaris d’Estat i Sotssecretaris per a portar-la al Consell de Ministres extraordinari del dijous que ha d’acabar amb l’obligatorietat de les màscares en espais oberts. Però no està tancada. Queden per discutir detalls tan rellevants com a quanta potència afecta, ja que en el Govern central hi ha diferents parers.
Segons Unides Podem ha pressionat molt en els darrers dies per a baixar aquest impost. Fins que aquest mateix dilluns, la vicepresidenta Nadia Calviño ha confirmat que el Govern central estudia “diferents mesures” per a “alleujar” l’encariment del cost de generació d’electricitat sobre la tarifa de la llum. Durant la seva intervenció en un seminari a Santander, la vicepresidenta segona i ministra d’Assumptes Econòmics ha assenyalat que l’Executiu preveu reformes “estructurals” en el sistema elèctric, però també unes altres “de tipus conjuntural”, en línia amb les aprovades en una altra ocasió amb motiu de “pujades molt intenses” de preu. “Som un Govern molt sensible i conscienciat amb la necessitat de protegir el consumidor i també a les empreses, sobretot pimes i autònoms”, ha dit Calviño.
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
L'accident mortal ha ocorregut en una via no permesa per a vianants; la víctima encara no ha estat identificada
Un home, que ha patit cremades greus i està en estat crític a l'UCI de Can Misses, serà traslladat a Madrid