Palma presenta la programació de les festes de Sant Sebastià: consulta aquí els actes més destacats
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
El PORN actual ja fa més d'una dècada que està caducat
La conselleria d’Agricultura, Pesca i Medi Natural ha ordenat que comencin a redactar-se els nous plans de gestió de l’únic parc de les Pitiüses: el de ses Salines d’Eivissa i Formentera. Els plans actuals ja fa més d’una dècada que estan caducats.
El Govern inicia el procediment per revisar el PORN (Pla d’Ordenació dels Recursos Naturals), que ha d’inventariar els béns que cal protegir dins ses Salines i fixar els objectius de conservació de tot l’entorn protegit. També s’ha de fer un nou Pla Rector d’Ús i Gestió (PRUG) en què es detalli com aconseguir aquestes fites.
Les administracions implicades volen que el resultat sigui molt clar per tal que la ciutadania sàpiga sense ambigüitats què es pot fer dins el Parc. La tramitació pot durar anys i s’ha de donar participació a entitats com el Grup d’Estudis de la Naturalesa (GEN-GOB). El seu president, Joan Carles Palerm, creu que és l’ocasió de repensar el futur d’un parc actualment saturat. Palerm recorda que els estanys saliners formen part del domini públic, així que també que s’hi pot intervenir per fer més respectuosa l’explotació minera. Precisament la Conselleria vol celebrar aquest mes la comissió salinera que ho ha de tractar.
Aquest dissabte comencen les festes amb el Pregonet, el Despertar del Drac de na Coca i la celebració del Dia de la Pesta
També s'ha trobat juntament amb el cadàver els cossos de dos cans
Aquest dijous s'ha presentat l'acte i s'ha fet un assaig general
L'assistència de gent ha estat tan multitudinària que algunes persones han hagut de quedar a fora