Descarrila un tren a Marratxí sense ferits
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren

1.000 persones ja estan inscrites per accedir als 206 habitatges
A Eivissa començarà a construir-se al maig una nova promoció de pisos de protecció oficial de lloguer social. S’edificarà en aquest solar situat darrere l’avinguda del Vuit d’Agost, tendrà un pressupost de 2,3 milions d’euros i estarà acabat en agost del 2019.
Des del Govern han reconegut que els 206 habitatges públics que es començaran a construir enguany a Eivissa, també en solars de Platja d’en Bossa i Can Misses, no són suficients per a tota la demanda, perquè ara mateix hi ha 1.000 persones inscrites per accedir a aquests pisos. Es donarà prioritat a les famílies amb menys ingressos.
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061
La capitana del catamarà, de 53 anys, es troba en observació i presumiblement rebrà l'alta avui