Cisternes flexibles quan no es pot construir en rústic
És la solució que s'aporta a Menorca davant la manca d'aigua
Pagarà de mitjana 100 mil euros per pis
El Govern vol tenir pisos de grans tenidors com abans millor per posar-los a lloguer social ja aquest estiu. Per això, ha acordat ara la compra de 33 habitatges. 10 dels pisos provenen de l’expedient de cessió obligatòria iniciat el mes de febrer. Es pagaran 850 mil euros o sigui, 85 mil euros per pis de mitjana. Els mateixos bancs o la SAREB han oferit al Govern poder comprar aquests habitatges i així no haver d’esperar a la finalització de l’expedient i els recursos judicials que hi pugui haver.
Els altres 23 habitatges provenen de la capacitat del Govern d’exercir el dret de tanteig i retracte en els pisos de grans tenidors.Pagarà 2 milions 700 mil euros que equival de mitjana a 117 mil euros per pis. Igualant l’oferta que s fan entre ells, l’executiu ha compra aquests pisos, principalment a la SAREB. La Conselleria de Mobilitat i Habitatge també ha informat que 19 pisos s’han retirat de l’expedient de cessió obligatòria en acceptar les al·legacions presentades pels grans tenidors, perquè aquests pisos ja estaven llogats o venuts.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
És la solució que s'aporta a Menorca davant la manca d'aigua
La crema sense control de pneumàtics i fems obliga l'escola a dessallotjar les pistes esportives per protegir els infants
El Centre Bit d’Alaior treballa per reproduir una peça avariada que el fabricant ja no produeix, a partir d’una iniciativa de Flor Giomi, una pacient amb paraplegia