Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El Regne Unit confirma que Espanya continua fora de la seva "llista verda" de viatges
122
El Regne Unit ha confirmat aquest dijous que Espanya continua ara com ara fora de la seva “llista verda” de destinacions segures que els britànics poden visitar sense necessitat de guardar deu dies de quarantena al seu retorn..
Malgrat les especulacions en els mitjans britànics sobre la possibilitat que Balears i Canàries entressin en la llista, l’Executiu del primer ministre Boris Johnson no ha inclòs nous territoris en la categoria “verda” en l’última de les seves revisions, que fa cada tres setmanes.
El Govern de les Illes ha afirmat que el Regne Unit és un “mercat molt important” i confia “recuperar” als turistes britànics a final d’aquest mes de juny. En roda de premsa, el portaveu de l’Executiu i conseller de Turisme, Iago Negueruela, ha declarat que espera que els ciutadans britànics puguin viatjar aviat amb “garanties” a l’Arxipèlag.
En aquest sentit, ha recordat que touroperadors com el britànic TUI preveuen reprendre la seva activitat amb Balears a finals d’aquest mateix mes. Negueruela ha confiat en l’avanç del procés de vacunació del Regne Unit i en el control de la variant índia de la covid-19 que afecta aquest país, que al costat d’Alemanya són els principals emissors de turistes a Balears cada any.
El conseller ha mostrat el seu respecte cap a la decisió del Govern britànic i l’Executiu balear continuarà treballant en la promoció de les Illes en altres mercats, com Alemanya, el nord d’Europa i l’espanyol.
La Federació Hotelera de Mallorca ha qualificat de “decebedora” la decisió del Regne Unit i esperen que es pugui capgirar com abans millor perquè alenteix l’inici de la temporada i la recuperació econòmica.
#ENDIRECTE El portaveu i conseller de Turisme, Iago Negueruela, valora sobre que el Regne Unit manté a tota Espanya en la llista ambre i desaconsella viatjar-hi: "Esperam recuperar el mercat britànic a final de juny. Mentrestant estam oberts a altres països europeus" pic.twitter.com/HPw8G0qKR1
— IB3 Notícies (@IB3noticies) June 3, 2021
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
Té casa a Formentera però li han negat el permís perquè el vehicle amb el qual l'acompanyen no és seu
Per cada plaça que es convoca, només s'hi presenten dos aspirants