Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
L'equip es prepara amb partidets d'entrenament a Son Moix per acostumar-se a un estadi buit
El Mallorca-Barcelona finalment es disputarà sense públic. Hi havia interès i així s’havia comunicat per part del Mallorca de poder jugar contra el Barça amb afició. Tot i la consulta de la presidenta del Govern, Francina Armengol, el Govern d’Espanya ha entès que no era possible canviar la normativa i els protocols ja establerts amb la Lliga de Futbol Professional.
El president del Govern estatal, Pedro Sánchez, s’ha remès al Ministeri de Sanitat per donar una resposta conjunta al problema perquè el ritme de desescalada és diferent segons la comunitat.
Les explicacions d’Armengol i Sánchez deixen la porta oberta que abans que acabi la competició es pugui permetre l’accés de públic als estadis. Per aquesta primera jornada, però, tots els partits seran sense afició.
El Reial Mallorca ja preparava el partit contra el Barça pensant en aquesta possibilitat. És per això que el conjunt de Vicente Moreno ja s’ha entrenat en dues ocasions aquesta setmana a l’estadi en franja nocturna, a partir de les 8 i mitja, per adequar-se a l’horari i a la sensació nova de competir en un recinte buit.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
A les 5.53 hores ha nascut a Can Misses el primer nadó de les Pitiüses, Marwa Udari Checa
El seu acompanyant, un estranger de vint anys ha patit ferides lleus i ha estat traslladat a la Policlínica Nuestra Señora del Rosario
70 caravanes de l’associació Caravaning Oasis s'han reunit per acabar el 2025 i començar l'any nou