Cent caravanes se citen al Port de Pollença per promocionar aquest tipus de turisme
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El diputat Josep Castells denuncia que el descompte del 75% provoca increments de tarifes 'inassumibles'
145
El Govern decidirà en els pròxims mesos si sol·licita a la Unió Europea la declaració de servei públic de la ruta entre Menorca i Barcelona. Ho ha assegurat el conseller de Mobilitat, Marc Pons, durant la sessió plenària d’avui matí. Pons sosté que la ruta subvenciona amb Madrid que existeix actualment tan sols va ser possible quan cap aerolínia va assumir el servei. Ara, reconeix que Vueling no compleix amb els mínims exigibles en la ruta amb Barcelona, per això contemplen acudir a Europa per garantir la viabilitat i competitivitat de la ruta amb la capital catalana.
Ho ha dit en resposta a una pregunta de Josep Castells, de Més per Menorca, qui ha denunciat que l’increment del descompte de resident fins al 75% està comportant un increment de les tarifes que, a la pràctica, no suposa cap rebaixa per als residents i que, per contra, implica preus molt elevats per als visitants que poden perjudicar l’economia de les illes.
Castells ha recordat, a més, que l’informe de la Comissió Europea pel qual es rebutja una tarifa plana universal fa referència als vols interilles i no pas amb la península. Per aquest motiu, reclama que es treballi per instaurar aquesta tarifa plana universal en els vols amb Barcelona.
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
És una de les més tradicionals de la Part Forana de Mallorca
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears