El portaveu de l'executiu assegura que no qüestionen la unitat del català ni tampoc que la Universitat de les Illes és l'autoritat en matèria lingüística.
El Govern no comparteix el posicionament de Vox sobre la llengua catalana, però el respecta. D’aquesta manera, l’executiu respon a la pregunta registrada per aquesta formació al Parlament, en què demana la substitució del català per “llengües balears” a l’Estatut d’Autonomia.
El portaveu de l’executiu assegura que no qüestionen la unitat de la llengua catalana ni tampoc que la Universitat de les Illes és l’autoritat en matèria lingüística. Costa afegeix també que la proposta de Vox no figura als 110 punts d’acords signats a principis de legislatura.
S'ha desferrat de la base mentre s'hi feien una foto
Moltes escoles de Palma han sortit avui en una rua al carrer per lluir les disfresses