Ampli dispositiu policial a l’hospital de Son Espases de Palma per una falsa alarma
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat

L'objectiu és acollir persones que són o bé positius, o bé contactes estrets que no tenen un lloc on passar la quarantena, com els migrants, els turistes o els sense sostre
L’hotel covid Tryp Bellver es troba al 75 per cent d’ocupació i això ha obligat el govern a cercar un segon establiment per acollir positius i contactes estrets per coronavirus. És l’hotel Pabisa Sofia, situat a Platja de Palma, que ha estat totalment tancat arran de la Covid. Des de finals de 2019, no s’ha tornat a obrir al públic.
Els serveis de manteniment han informat que a partir de dilluns, comencen les tasques per reobrir l’establiment i convertir-lo en hotel Pont per acollir aïllats de Covid. Compta amb 272 habitacions dobles i 56 d’individuals, i està situat a la segona línia de la Platja de Palma.
El Govern ha hagut de cercar noves localitzacions per poder acollir persones que són o bé positius, o bé contactes estrets que no tenen un lloc on passar la quarantena, com els migrants, els turistes o els sense sostre.
Continuen arribant joves afectats per brots a l’hotel pont d’Alcúdia per aïllar-se
L’hotel pont de Mallorca acull els estudiants de la Península que donen positiu
S'havia donat avís per la presència d'un home que suposadament portava una arma però finalment la Policia Nacional ho ha descartat
El 'hòlding' empresarial del tenista multiplica gairebé per cinc els guanys el 2023
A Palma hi ha 8 escoletes que tenen el servei externalitzat
La trentena de veïns desallotjats ja han pogut tornar a ca seva