Ingressen a l’Hospital de Son Espases un nin de 10 anys després de patir una caiguda molt greu
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
S'han establert tres línies de subvenció, que es poden sol·licitar fins al 23 de juny
Imatge d'arxiu / EP
79El Govern de les Illes Balears obre una convocatòria de 80.000 euros per a subvencionar projectes relacionats amb la diversitat sexual i de gènere i contra la Lgtbifòbia. D’aquesta manera, s’ha obert el període per a sol·licitar els ajuts, a través de la Seu Electrònica de Balears fins al 23 de juny. Podran optar a elles les entitats jurídiques privades sense ànim de lucre legalment constituïdes i en actiu radicades a les Illes que duguin a terme activitats en matèria de diversitat sexual i de gènere.
En concret, s’han establert tres línies de subvenció. Una destinada a dissenyar i implementar projectes sobre diversitat sexual i de gènere a Balears, amb l’objectiu de fomentar que les empreses de les Illes disposin d’instruments per dur a terme accions de responsabilitat social en polítiques Lgtbi. La segona, destinada a capacitar els professionals de Balears en diversitat sexual, familiar i de gènere. I, la tercera, destinada a conèixer quines són les causes, característiques i dificultats en la identificació dels problemes i les conseqüències de la Lgtbifòbia a Balears.
La finalitat de les subvencions és evitar situacions de rebuig i discriminació de les persones per raó de la seva orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere; millorar el bon tractament en la intervenció que s’ofereix a Balears a les persones Lgtbi en els serveis, així com disposar de dades sobre aquesta matèria que ajudin a elaborar polítiques públiques antidiscriminatòries en clau Lgtbi en tota la comunitat autònoma.
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
Consulta el creixement poblacional al conjunt de l'arxipèlag amb gràfics interactius
En l'operatiu hi participen un centenar d'agents de la Policia Nacional, la Guàrdia Civil i l'Agència Tributària
Intentava avisar un camioner per evitar xocar contra el seu vehicle, però ha acabat rebent l'impacte