Envestida d’un bus de l’EMT de Palma contra un taxi
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
És la primera convocatòria després de deu anys
El Govern convocarà 395 places d’oposició a serveis generals per l’any 2018. Es tracta de 242 de torn lliure i 153 de promoció interna. Així ho ha anunciat la consellera d’Hisenda, Catalina Cladera.
Aquest és l’acord al qual ha arribat la mesa sectorial de serveis generals de la Funció Pública que s’ha reunit aquest dimecres. Es tracta de la primera convocatòria després de deu anys. Actualment la interinitat a serveis generals és del 20%. L’objectiu és poder reduir-la fins arribar al 8 o el 10%.
Els primers exàmens es duran a terme el març de l’any que ve. La publicació de la convocatòria es farà al BOIB la propera setmana i s’obrirà un termini de 20 dies per apuntar-se al procés.
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Es podrà demanar en línia a partir del 9 de març i també presencialment a les oficines dels consells insulars
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila