Detenen un pilot de dron per fer volar l’aparell damunt un acte amb la reina Sofia
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
Un anunci fet en un ple crispat i en què l'executiu de Prohens i l'oposició s'han culpat mútuament de la saturació actual
Foto CAIB
230Límits, valentia i soledat. Podrien ser les paraules que més han ressonat avui a la sala de les Cariàtides en una sessió crispada que ha girat al voltant de les mesures enfocades a la contenció turística que va presentar l’Executiu divendres.
Govern i oposició s’han acusat mútuament de ser responsables de la saturació actual. Els grups d’esquerres, que han sortit de la Mesa per la Sostenibilitat, retreuen a l’executiu la manca de valentia i adverteixen que no donaran suport a mesures que consideren buides. Per part seva, la presidenta del Govern, Marga Prohens, ha recordat que un centenar d’entitats donen suport a les seves propostes i ha acusat el pacte d’haver creat 115.000 places turístiques en 8 anys. Un creixement que considera insostenible.
El Parlament també ha convalidat per unanimitat la pròrroga de la suspensió de llicències de taxis i VTC, un decret aprovat el mes de febrer en Consell de Govern. Tot plegat amb l’objectiu d’evitar la proliferació descontrolada de llicències fins que el reglament estigui enllestit.
La Policia Nacional el va trobar a un catamarà atracat a prop de la Llotja
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
La comunitat educativa lamenta la pèrdua sobtada d’un referent en la formació artística a les Balears
A l'octubre es va posar en funcionament aquest projecte de l'IMAS i anomenat SAI-DIC, pioner a Espanya