Vandalitzen cinc immobiliàries a Santa Maria
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
La Conselleria d'Agricultura i Pesca prepara un decret que vol homogeneïtzar l'espai marí protegit de les Illes
146
El Govern ha presentat aquest dijous a Eivissa la fase inicial del projecte per crear un decret de regulació bàsica per a tots els espais marins protegits de les Illes, després d’haver-se reunit amb el Consell d’Eivissa i la Confraria de Pescadors de Sant Antoni.
“Les normes que regulen l’espai marí a les Illes tenen diferències importants entre elles i l’objectiu del decret seria homogeneïtzar-les” ha explicat la consellera d’Agricultura, Pesca i Alimentació, Mae de la Concha. D’aquesta manera, s’evitaria generar confusió entre els pescadors i les administracions ho tindrien més senzill per fer complir la normativa. Aquesta norma s’aprovarà en format decret abans del final de la legislatura, ha explicat Mae de la Concha. “Format part dels Acords de Bellver”, ha dit la consellera.
A més, inclourà com a noves reserves d’interès pesquer Ses Bledes i Es Vedrans. La intenció és consensuar la norma amb la Confraria de Pescadors de Sant Antoni i el Consell d’Eivissa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els establiments, tots amb noms estrangers, han aparegut amb pintades contra els turistes
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La norma iniciarà la tramitació parlamentària, però no entrarà en vigor aquest estiu i encara no s'ha fixat el sostre de vehicles