Dos morts i 24 ferits en un incendi en un bloc d’habitatges de Magaluf, a Calvià
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una sobrecàrrega deguda al gran pes de terra humida, hauria estat una de les causes de l'accident
El Govern de Cantàbria ha encarregat una investigació independent per esclarir l’esfondrament d’un parc infantil damunt d’un aparcament subterrani a Santander.
1.800 metres quadrats és l’extensió que ha passat per ull, pràcticament la superfície d’un camp de futbol. L’accident ha estat a les 06.30 d’avui dilluns dematí. Això ha contribuït que no hi hagi hagut víctimes. Però un centenar de cotxes han quedat davall els enderrocs.
La zona ja està apuntalada per seguretat. Segons la Conselleria d’Obres Públiques, una sobrecàrrega deguda al gran pes de terra humida, hauria estat una de les causes de l’esfondrament.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades
L'Ajuntament de Calvià ha fet un minut de silenci per les dues víctimes mortals