Un jove, molt greu en ser atropellat a la carretera entre Lloseta i Inca
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
La Unió Europea ha manifestat que està oberta a debatre l'anunci de Biden i el sector farmacèutic mostra el seu desacord
A través d’un comunicat, la representant de comerç exterior dels Estats Units ha explicat que el seu Govern donarà suport a la proposta de diversos països a l’Organització Mundial del Comerç. Un plantejament que demana la suspensió temporal de les patents de les vacunes contra el coronavirus.
La Casa Blanca, per la seva banda, considera necessari augmentar la producció d’aquests fàrmacs per posar fi a la pandèmia, tot i creure fermament en la protecció de la propietat intel·lectual. La Unió Europea ha manifestat que està oberta a debatre l’anunci de Biden, i l’OMS també ha celebrat la notícia.
Qui s’oposa a la suspensió de patents és el sector farmacèutic. Al·leguen que no solucionarà els problemes de distribució a curt termini perquè es necessiten mitjans i coneixements tècnics molt específics per a produir les vacunes. Des que l’executiu estatunidenc comunicà ahir la seva postura, es produïren fortes caigudes de les accions de Pfizer, Biontech, Moderna i Novavax a la borsa de Wall Street.
Ja fa més de mig any, que l’Índia i Sud-àfrica presentaren a l’Organització Mundial del Comerç una petició per suspendre les patents amb la finalitat que els fàrmacs puguin produir-se a tots els països. Precisament, l’Índia, l’epicentre actual de la pandèmia, comptabilitza avui més de 412.000 contagis i prop de 4.000 morts. Xifres que tornen a ser de rècord.
Ha estat conduït a Son Espases, en comptes de l'hospital d'Inca, a causa del seu estat
Abans de l'estiu faran les pràctiques a municipis com Sóller, Capdepera i Santa Margalida
Centenars de persones s'han llençat al carrer per celebrar les rues
Això haurà de servir als jutges per aclarir si hi va haver negligència mèdica, tal com denuncia la mare