El grup popular de cantaires de Maó Va Gros celebra enguany 15 anys
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer

La Unió Europea ha manifestat que està oberta a debatre l'anunci de Biden i el sector farmacèutic mostra el seu desacord
A través d’un comunicat, la representant de comerç exterior dels Estats Units ha explicat que el seu Govern donarà suport a la proposta de diversos països a l’Organització Mundial del Comerç. Un plantejament que demana la suspensió temporal de les patents de les vacunes contra el coronavirus.
La Casa Blanca, per la seva banda, considera necessari augmentar la producció d’aquests fàrmacs per posar fi a la pandèmia, tot i creure fermament en la protecció de la propietat intel·lectual. La Unió Europea ha manifestat que està oberta a debatre l’anunci de Biden, i l’OMS també ha celebrat la notícia.
Qui s’oposa a la suspensió de patents és el sector farmacèutic. Al·leguen que no solucionarà els problemes de distribució a curt termini perquè es necessiten mitjans i coneixements tècnics molt específics per a produir les vacunes. Des que l’executiu estatunidenc comunicà ahir la seva postura, es produïren fortes caigudes de les accions de Pfizer, Biontech, Moderna i Novavax a la borsa de Wall Street.
Ja fa més de mig any, que l’Índia i Sud-àfrica presentaren a l’Organització Mundial del Comerç una petició per suspendre les patents amb la finalitat que els fàrmacs puguin produir-se a tots els països. Precisament, l’Índia, l’epicentre actual de la pandèmia, comptabilitza avui més de 412.000 contagis i prop de 4.000 morts. Xifres que tornen a ser de rècord.
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç
La menor, d'11 anys i nacionalitat francesa, va patir una parada cardiorespiratòria
La del Budoka, cinc vegades campiona d'Espanya, participa en l'Europeu juvenil en pocs dies