Presó provisional per al Vito
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
El Govern estudia la recomanació la quarantena voluntària als viatgers procedents de zones amb incidència alta de coronavirus
El govern de les Illes Balears reclama al Ministeri de salut que torni a activar els controls sanitaris als ports i aeroports de les illes per a passatgers nacionals. En aquests moments, Sanitat Exterior duu a terme els controls per a viatgers procedents de l’estranger. Però l’Executiu demana que es facin els controls a tots els viatgers que arriben a les Illes, independentment d’on venguin.
Una altra de les preocupacions de l’executiu és l’arribada de persones residents a la nostra comunitat que provenen d’altres països, on la incidència de covid-19 és elevada. En aquests casos els rastrejadors tenen una tasca essencial.
El Govern es planteja també recomanar la quarantena voluntària als viatgers procedents de zones amb incidència alta de coronavirus.
Els altres tres detinguts en la darrera operació contra el narcotràfic a Son Banya han quedat en llibertat
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Més de mig miler d'alumnes de Mallorca reben un premi a l'esforç i el rendiment acadèmic
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució