Una parròquia de Palma acull famílies que han quedat sense sostre
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
A partir d'aquest dissabte i fins al 30 de gener només es podrà entrar i sortir de l'illa per una causa justificada que s'haurà d'acreditar amb la documentació pertinent
Situació sanitària especialment crítica a les Pitiüses. El Govern ha decretat el tancament perimetral de tot Eivissa, després que la incidència acumulada a 14 dies ha arribat als gairebé 2.000 casos. Només es permetrà la mobilitat per causes laborals, sanitàries, per anar o tornar a casa o per causes de força major.
En les darreres 24 hores s’han detectat més casos de Covid a Eivissa que en totes les altres illes juntes: 366; mentre s’han donat 107 altes. La xifra de casos actius se situa ja, a Eivissa, en 3.225 casos.
També puja el nombre de persones hospitalitzades, que passa de 109 a 121; 111 es troben a planta i 10 a l’UCI. Així mateix, creix el nombre de professionals sanitaris en vigilància: 231, dels quals 125 són casos positius.
Per tant, des de demà dissabte i, de moment, fins al 30 de gener, els eivissencs només podran sortir i entrar de l’illa per una causa justificada, i hauran d’acreditar-ho amb la documentació pertinent.
Eivissa encapçala el nombre de casos de Covid de totes les Balears
97 infermeres s’ofereixen a desplaçar-se Eivissa per pal·liar la manca de personal
Quasi 50 persones viuen a un recinte de la Mare de Déu de Montserrat del Rafal
23 persones ateses, amb 4 ferits lleus, que han acabat a l'Hospital de Manacor
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Li varen perdre la pista per la zona de s'Aranjassa. Era de necessitat urgent trobar-lo, ja que necessitava medicació