Cort cancel·la tots els actes oficials de les festes de Sant Sebastià
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
La portaveu, Pilar Costa, ha dit que els familiars "tenen dret a reclamar si pensen que l'Administració no ha actuat com havia de fer-ho"
102
La portaveu del Govern, Pilar Costa, ha defensat aquest divendres que l’Executiu autonòmic “va respondre d’una manera contundent” i “va actuar amb diligència” en la gestió de les inundacions del Llevant del passat any, després que ‘Diari de Mallorca’ hagi publicat que la família del exalcalde d’Artà ha denunciat a l’Administració per no haver actuat “amb eficàcia”.
Costa ha explicat que “respecta l’actuació de la família” i ha argumentat que “tenen el dret a reclamar si pensen que l’Administració no ha actuat al 100 per cent com havia de fer-ho”.
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El pare, de 52 anys, presentava contusions i també ha estat traslladat a un centre hospitalari
Creuen que podria procedir d'una embarcació amb persones migrants a bord
Es revisaran els protocols de cara a controlar l'aforament de la plaça Vella de Pollença, durant el Pi