Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Segons Costa, aquest sobresou va deixar de cobrar-se durant el govern d'Armengol
Foto d'arxiu. / ISAAC BUJ
77Antoni Costa ha donat suport a la proposta del PP perquè els membres del Govern que no són diputats cobrin dietes per assistir als plens i a les comissions del Parlament. El PP ha proposat aquesta millora retributiva a través de les esmenes parcials als pressuposts autonòmics de 2025, que estan en procés de tramitació parlamentària. El portaveu del Govern, després del Consell de Govern, ha argumentat que els consellers que no són diputats havien cobrat aquestes dietes fins a l’any 2016, quan l’executiu d’Armengol va eliminar aquest sobresou.
En opinió de Costa, en aquests moments existeix un “greuge” entre els consellers i els diputats que treballen com a funcionaris o en l’empresa privada i, a més, perceben les seves dietes per assistència a plens o comissions parlamentàries. En aquest sentit, el portaveu no creu que la proposta del PP sigui pròpiament una pujada de sous i, a més, ha subratllat, tal despesa sempre s’ha efectuat al llarg de la història autonòmica balear, excepte en el període del govern d’Armengol.
Costa ha defensat també una altra esmena parcial del PP per incrementar el plus de residència dels càrrecs públics de Menorca, Eivissa i Formentera.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat