Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Els procediments acaben als tribunals i els resultats no compensen l'esforç que suposa per a l'administració
El Govern no és partidari de donar continuïtat al procés d’expropiació temporal de pisos buits de grans tenidors per destinar-los a lloguer social, una mesura que parteix de la llei d’habitatge aprovada el 2018.
Durant l’anterior legislatura es van iniciar a les Balears 56 expedients, però només s’han pogut expropiar 16 habitatges: 8 a Menorca, 5 a Eivissa i 3 a Mallorca. Són processos molt complexos i tots acaben als tribunals.
El Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears ha desestimat fa poc un recurs contenciós interposat per un d’aquests grans tenidors. Però, segons el Govern, aquest balanç de 16 habitatges no compensa la dedicació que exigeix la mesura.
Dins la nova llei d’habitatge, actualment en fase d’anàlisi, s’estudien noves fórmules per afavorir la reducció de pisos desocupats.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo