‘Stickers’ en català per fomentar les expressions populars
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
Els procediments acaben als tribunals i els resultats no compensen l'esforç que suposa per a l'administració
El Govern no és partidari de donar continuïtat al procés d’expropiació temporal de pisos buits de grans tenidors per destinar-los a lloguer social, una mesura que parteix de la llei d’habitatge aprovada el 2018.
Durant l’anterior legislatura es van iniciar a les Balears 56 expedients, però només s’han pogut expropiar 16 habitatges: 8 a Menorca, 5 a Eivissa i 3 a Mallorca. Són processos molt complexos i tots acaben als tribunals.
El Tribunal Superior de Justícia de les Illes Balears ha desestimat fa poc un recurs contenciós interposat per un d’aquests grans tenidors. Però, segons el Govern, aquest balanç de 16 habitatges no compensa la dedicació que exigeix la mesura.
Dins la nova llei d’habitatge, actualment en fase d’anàlisi, s’estudien noves fórmules per afavorir la reducció de pisos desocupats.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
L'Institut d'Estudis Baleàrics crea 35 adhesius per xatejar amb l'objectiu de fomentar la llengua entre els joves
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge