Sóller reviu algunes de les “Bandes mortes” més històriques del municipi
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
L'estiu passat va tancar per ordre de la Demarcació de Costes
Novetats pel que fa al xibiu a Cala Torta, a Artà, que va tancar l’estiu passat després de 30 anys per ordre de la Demarcació de Costes. L’Ajuntament d’Artà havia sol·licitat a les institucions implicades fer-se’n càrrec amb un nou projecte.
El tema estava pendent de l’informe de la Comissió Balear de Medi Ambient. Segons publica avui al BOIB, Medi Ambient no hi veu inconvenient al projecte, si bé li demana que esmeni unes deficiències per poder tirar-lo endavant.
Artà sol·licitava aixecar un xibiu de fusta que es desmuntaria a l’hivern, i també s’encarregaria d’instal·lar-hi uns banys, i tenir cura de l’entorn. Davant el retard en les resolucions, l’Ajuntament artanenc demana celeritat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Serà aquest pròxim dissabte en un festival per celebrar el vintè aniversari de l'Associació de Músics de Sóller
La Guàrdia Civil investiga els fets però de moment no s'han produït detencions
Els advocats de Francisca Ordóñez neguen que es cobri cap lloguer als ocupants i demanen que el desnonament sigui immediat davant els incidents violents registrats a la finca