L’IB-Salut sancionarà els conductors que es neguin a conduir les noves ambulàncies
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La prestació extraordinària es prorroga fins al 31 de març, tal com els ERTOS
El Govern de les Illes ha demanat als empresaris del sector turístic que contractin a partir del dia 1 d’abril als treballadors fixos discontinus per no deixar-los desprotegits. Això després que el Govern central hagi prorrogat les prestacions per aquest col·lectiu fins al 31 de març, igual que els ERTOS.
El conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, Iago Negueruela ha assegurat que “hem de fer una crida a la incorporació dels treballadors. Després de divuit mesos d’ajudes, ara és hora de contractar.”
A les Balears, cobren la prestació 60.500 fixos discontinus, després que el mes de gener s’hagin incorporat a la feina 15.000 persones, una xifra que el Govern espera que creixi en els propers mesos.
Govern i sindicats fan una crida als empresaris per que contractin els fixos discontinus a partir de l’u d’abril. Segons Comissions Obreres per “responsabilitat”. La UGT afegeix que aquesta “és una manera de garantir els sis mesos de feina establerts per conveni.” Pimeb assegura que “impulsarà a les empreses turístiques per a que reiniciïn la contractació.”
La patronal CAEB ha assegurat que és una “bona notícia per als treballadors però no per als empresaris”, ja que ha afegit “hi ha zones turístiques que no podran obrir.”
El conseller de Model Econòmic, Turisme i Treball, Iago Negueruela ha recordat que gràcies a aquesta prestació extraordinària els treballadors fixos discontinus de Balears no estan en ERTO. De fet, a finals de gener hi havia a Balears 5.839 treballadors en ERTO, el 57% a temps parcial.
Javier Ureña ha explicat que els conductors ja conduïen vehicles de més de 3.500 quilos quan feien feina per a l'anterior empresa
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Els fets han ocorregut devers les 14.00 hores d'aquest dilluns, al carrer del General Riera de Palma
La Policia Local de Palma es troba a l'espera del certificat mèdic que confirmi la declaració de l'home, d'uns 50 anys, el qual va donar negatiu en alcohol i drogues