Localitzada la menor de 17 anys desapareguda a Palmanova
L'alerta per desaparició ha estat desactivada

La portaveu Pilar Costa: "No està en joc qui cedeix més o menys", sinó "l'estabilitat i seguretat de milions de ciutadans de Catalunya"
El Consell de Govern d'aquest divendres. / GOIB
30La portaveu del Govern, Pilar Costa, ha instat als governs espanyol i català a cercar “fins a l’últim segon” almenys “una sortida” a la “situació límit” generada pel conflicte polític entre l’Estat i Cataluya. “S’ha d’intentar qualsevol via de solució fins a l’últim minut o fins a l’últim segon”, ha incidit Costa, en la roda de premsa posterior al Consell de Govern, per la qual la tensió aconseguida requereix “generositat” per evitar un dany irreparable a “milions de catalans”.
“No està en joc qui cedeix més o menys”, sinó “l’estabilitat i seguretat de milions de ciutadans de Catalunya”, ha recalcat la portaveu del Govern, que des de fa setmanes ve reiterant crides a la negociació entre la Generalitat i el govern espanyol.
Costa ha emfatitzat que, “independentment de la part jurídica” del conflicte, “l’important és la via política”, que requereix de diàleg, “condició imprescindible” que no se n’ha donat. “S’ha d’intentar fins al final, (…) és el que s’espera dels líders polítics”, ha sostingut la portaveu.
L'alerta per desaparició ha estat desactivada
La zona roman amb bandera groga mentre cerquen l'animaló
Continua la incògnita, mentre s'especula quina espècie pot haver causat el que no sembla una mossegada
Després d'un mes, l'home de 54 anys ha estat traslladat a planta