Continua a l’UCI el jove de 17 anys que va patir un accident a la carretera de Bunyola
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor

Del 19 al 23 de gener, el servei de coordinació d'emergències 112 va registrar 352 incidències a Mallorca, 52 a Eivissa, 20 a Menorca i 11 a Formentera
Els efectes de la borrasca Glòria a Cala Rajada.
69El Consell de Govern ha acordat aquest divendres sol·licitar a l’executiu central que declari zones afectades greument per una emergència 32 municipis de Balears afectats els dies 19, 20 i 21 de gener pel temporal Gloria, que va causar danys principalment a zones costaneres.
Segons ha informat la consellera d’Administracions públiques i modernització, Isabel Castro, els 21 municipis afectats a Mallorca són: Capdepera (a la zona de Cala Rajada), Son Servera (Cala Millor), Manacor (Porto Cristo i Cales de Mallorca), Felanitx (Portocolom), Santanyí, Alaró, Banyalbufar, Binissalem, Costitx, Escorca, Pollença, Mancor de la Vall, Petra, Selva, Sóller, Valldemossa, Sant Llorenç des Cardassar, Sant Joan, Maria de la Salut, Alcúdia i Sa Pobla.
A Menorca se sol·licita la declaració de zones d’emergència per als municipis de Maó, Sant Lluís, Es Castell, Es Migjorn Gran, Ciutadella i Alaior. A Eivissa, la petició es refereix a la capital i a Sant Antoni de Portmany, Sant Joan, Santa Eulària i Sant Josep.
El Govern considera que, en tots els casos, la borrasca va ocasionar danys materials quantiosos susceptibles de ser compensats amb les ajudes previstes en els mecanismes previstos per a situacions catastròfiques i activats pel Govern central.
Dimarts passat, el ministre de l’Interior, Fernando Grande-Marlaska, va assenyalar que la valoració inicial de les destrosses causades pel temporal a Balears ascendeix a uns 16 milions d’euros, ha recordat la consellera Castro, que ha puntualitzat que la recopilació d’informació la duu a terme la Delegació del Govern.
Ha indicat també que, del 19 al 23 de gener, el servei de coordinació d’emergències 112 va registrar 352 incidències a Mallorca, 52 a Eivissa, 20 a Menorca i 11 a Formentera.
Dues persones continuen desaparegudes: un barranquista espanyol a Mallorca accidentat el dia 20 quan descendia el Torrent de Na Mora a Sóller i un jove britànic de qui se sospita que va caure a la mar a la costa de Sant Joan, a Eivissa.
rela}Més d’11 milions d’euros per arreglar els desperfectes de Gloria a les Illes
Interior estableix una línia d’ajudes directes per als afectats per la borrasca Gloria
Segons el Servei d'emergències 061, el menor caminava per la voravia quan un camió li hauria colpejat el cap amb el retrovisor
Aquesta cursa va ser una idea d'un grup d'amics del poble i ha acabat convertint-se en una de les cites més importants del municipi
30 estudiants de 15 països participen a l'estada lingüística de l'Institut Ramon Llull
Socorristes, l'112, Salvament Marítim i cossos i forces de seguretat practiquen els protocols