Mor un home en caure d’un penya-segat a Cala Sant Vicenç mentre pescava amb el seu net
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona

El Govern ha reclamat avui divendres la regulació de l’eutanàsia a Espanya per a evitar situacions com la de l’home detingut i imputat a Madrid per ajudar a morir la seva esposa malalta terminal. “Tenim dret a viure dignament i a una mort digna”, ha afirmat la consellera de Serveis Socials, Fina Santiago, qui ha exercit de portaveu de l’Executiu després del Consell de Govern.
Santiago ha recordat que a les Balears existeix una llei de drets i garanties de la persona en el procés de morir aprovada amb el suport de tots els partits però la legislació reguladora de l’eutanàsia és de competència estatal.
Per a la portaveu del Govern cal que es determini en quins casos, amb quin procés es pot ajudar a morir a malalts que ho demandin.
La víctima és Gaspar Rosselló, professor, gestor universitari i figura destacada del món acadèmic lligat a la Universitat de Barcelona
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
Dues avaries diferents provoquen problemes i retards en totes les línies de tren
Una dona ha mort i altres tres persones més, entre les quals dos policies, han hagut de ser atesos pel 061