Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

Els socialistes han tornat a reiterar per escrit la petició de convocatòria d'un ple extraordinari per votar la remoció de Gabriel Le Senne
El Govern ha fet una crida a la reflexió tant a la bancada de l’esquerra com al Grup Parlamentari VOX, i els ha exigit que rebaixin la tensió. L’Executiu ha afirmat que això és el que demana la ciutadania de les Illes.
El portaveu de l’Executiu, Antoni Costa, ha afirmat que creu que “el que necessitem és serenor, tranquil·litat, baixar un poc els ànims, baixar un poc la tensió”. A més Costa ha afegit que, sobretot, creu que “els ciutadans de les Illes Balears és el que demanen”.
Els socialistes han tornat a qualificar l’actitud de dimarts passat del president del Parlament d’intolerable, indigna i lamentable. Des d’aquest grup polític han dit que Gabriel Le Senne va ultratjar la imatge i la memòria d’Aurora Picornell, Filla Predilecta de Mallorca.
Dignitat
El secretari d’Organització del PSIB-PSOE, Cosme Bonet, ha anunciat que han tornat a “reiterar per escrit” la petició de convocatòria d’un ple extraordinari per votar la remoció del president del Parlament. Bonet ha afirmat que dir no a Le Senne “és un clam a favor de la dignitat de les víctimes del franquisme“.
El PSOE ha anunciat que presentarà mocions als ajuntaments i al Consell de Mallorca per exigir la dimissió de Le Senne. D’altra banda, l’assemblea municipalista de Més per Mallorca també ha acordat dur iniciatives als consistoris per demanar el cessament del president del Parlament.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"