Desarticulada una presumpta cèl·lula jihadista a Palma
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Amb l'obertura de ports, l'Executiu espera distribuir els passatgers que viatgen entre illes
Amb l’obertura de ports, el Govern espera distribuir els usuaris que viatgen interilles tant per aire com per mar. L’objectiu és compassar els serveis de connectivitat entre illes a les diferents fases de la desescalada a mesura que es vagi produint. El Govern reclama una normativa sanitària per a tots els ports i aeroports d’Europa.
La primera petició corresposta fou tancar els ports i aeroports per blindar les Balears enfront de la pandèmia. La segona, l’hem coneguda aquest diumenge. Fa només sis dies, el conseller de Mobilitat i Habitatge, Marc Pons, demanava al ministre de Transports, José Luís Ábalos, incrementar els vols interilles i obrir a passatgers els trajectes marítims. Fa dos dies, sabíem que les Balears entrarien aquest dilluns en la fase 1 de desescalada. I, aquest diumenge, la segona petició del Govern s’ha fet realitat.
Amb l’obertura de ports, l’Executiu autonòmic espera distribuir entre el transport marítim i l’aeri els passatgers que viatgin entre illes per motius justificats. El Govern també reclama una normativa sanitària comuna per a tots els ports i aeroports d’Europa.
Tot i els dubtes, els tècnics del Govern treballen per esclarir la nova regulació publicada avui al BOE.
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya