Júlia Saura, autora d’unes carotes de Sant Joan que “fan festa”
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
Es prioritzaran els afectats per ERTOS, joves i dones sense feina, persones amb discapacitat i fixos discontinus en període d'inactivitat
178
El Consell de Govern ha autoritzat una inversió de 22 milions d’euros per finançar la convocatòria de subvencions ‘SOIB Formació per a aturats’, que permetrà dur a terme especialitats formatives per a persones aturades durant el període 2022-2025. D’aquesta inversió, se’n podran beneficiar 11.000 alumnes, i la iniciativa s’inclou al Pla d’Ocupació de Qualitat, aprovat la setmana passada.
El portaveu de l’Executiu autonòmic, Iago Negueruela, ha explicat que les subvencions tenen com a objectiu finançar especialitats formatives “conduents i no conduents a l’obtenció de certificats de professionalitat, especialment formació en competències transversals d’idiomes, tecnologies de la informació i la comunicació, i transició ecològica”. Aniran adreçades a treballadors desocupats amb baix nivell de qualificació, tot i que també hi podran participar treballadors en un percentatge no superior al 30 % del total de participants.
Per la selecció dels candidats, es prioritzaran les persones afectades per expedients de regulació temporal d’ocupació, joves aturats d’entre 16 i 29 anys, desocupats de més de 45 anys, persones aturades de llarga durada; dones sense feina, persones aturades amb discapacitat i treballadors fixos discontinus, en períodes d’inactivitat.
El darrer Consell de Govern ja va autoritzar una despesa de 12 milions d’euros per a la formació de persones ocupades per al període 2022-2025, de la qual es podran beneficiar més de 12.000 alumnes a totes les illes. Aquestes convocatòries formen part del paquet de mesures de formació que recull el nou Pla d’Ocupació de Qualitat, que preveu una inversió de gairebé 270 milions d’euros i que permetrà formar 13.000 persones a l’any.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Representen personatges populars de Ciutadella; l'artista és infermera i germana del caixer senyor, Ignasi Saura
José Capó, s'Homo des Be, farà 89 visites i dos tocs de dol aquest Diumenge des Be
Entre les propostes, hi ha la reducció de l'activitat turística