Nova promoció d’habitatge de preu limitat a Palma
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L'ICIB posarà en marxa un projecte pilot de plataforma digital per gestionar totes les sol·licituts
128
El Govern destinarà 5 milions d’euros en ajuts directes al sector de la cultura. Així ho ha anunciat el conseller de Cultura, Universitat i Fons europeus, Miquel Company, en una reunió mantinguda amb representants del sector.
Els ajuts s’incrementen sobretot a les partides de Fires i festivals i que enguany tendran un pressupost de 1.150.000 euros. Augmenta també la plantilla de treballadors i el pressupost de l’Institut d’Indústries culturals que arribarà als 800 mil euros. D’altra banda, l’ICIB posarà en marxa una plataforma digital per tramitar totes les sol·licituds.
El programa d’ajudes de Cultura del Govern és un pla integral compost per tres línies d’acció: ajudes públiques, la digitalització del procés de gestió de les convocatòries i sessions informatives per a la presentació de documentació.
Són 10 habitatges ubicats al carrer de Metge Josep Darder i que han sortit a la venda per un preu màxim de 205.000 €
L’home havia sortit a caminar aquest diumenge després de dinar i no va tornar al seu domicili
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Una fira amb més dies, més activitats i el doble de pressupost