El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
La presidenta de la Junta respon que està orgullosa de ser andalusa i del seu accent
El govern central ha destituït el cònsol espanyol a Washington, Enrique Sardà, després del comentari que va escriure, a la seva pàgina de Facebook, sobre la presidenta d’Andalusia, Susana Díaz.
En l’escrit, que ja ha estat esborrat del seu perfil, feia befa sobre l’accent andalús de la presidenta de la Junta i sobre el seu vestuari, per haver coincidit en color amb la reina Letizia en un acte oficial.
Díaz ha respost al comentari, també a través de les xarxes socials, i ha assegurat que està molt orgullosa de ser andalusa i del seu accent andalús.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un dels cupons venuts ha estat premiat amb 500.000 euros i quatre més amb 35.000 euros cadascun
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle