Un 60% de l’alumnat del CEIP Son Pisà no ha anat avui a classe com a protesta per la incorporació de Miquel Roldán
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
67.000 seran per a persones més grans de 65 anys amb factors de risc, treballadors sanitaris, cuidadors de malalts i dones embarassades
La campanya contra la grip comença el 5 de novembre i arriba fins el 19 de desembre. La conselleria de Salut distribuirà 144.100 dosis de vacunes contra la grip estacional. 67.000 seran per a persones més grans de 65 anys amb factors de risc, treballadors sanitaris, cuidadors de malalts, treballadors de serveis essencials i dones embarassades. 77.000 dosis, amb una altra composició més específica, per a persones més grans de 65 anys. 100 dosis de vacuna seran per a persones amb al·lèrgia a l’ou.
Segons la consellera de Salut, Patricia Gómez, l’objectiu és millorar la cobertura de tots els col·lectius de risc, especialment de la gent gran o amb malalties cròniques, atès que la grip pot descompensar les seves patologies, ocasionar-los un ingrés hospitalari o, fins i tot, derivar en complicacions molt greus i causar la mort.
Un altre col·lectiu de gran interès és el format pels professionals de la salut. El personal mèdic i d’infermeria que es vacuna i recomana la vacunació, alhora que contribueix a millorar les cobertures, amb la seva acció, a més de protegir-se a ells mateixos, protegeixen els pacients que atenen i la comunitat en general d’una malaltia que, en alguns casos, pot ser mortal. Cal no oblidar que la vacunació és una acció pel bé comú.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mesura, acordada ahir per les famílies, pretén pressionar la conselleria perquè aquest mestre no continuï a l'escola
S'ha detengut el seu destinatari, de 41 anys, per tràfic de drogues
El procés afectarà prop de 400 treballadors i es desenvoluparà en paral·lel a la definició de la RLT